Ett nytt försök

Jag har fått något slags bloggsug på sistone. Jag har tidigare lagt av, börjat igen, lagt av osv. Jag vet inte riktigt vad jag får ut av det. Därför velar jag väldigt. Jag kan ju lika gärna hålla på såhär. För varken jag eller andra tar skada av mitt skiftande blogghumör. Så vi prövar igen.

Jag har härmed bytt bloggnamn, bloggadress och bloggsida. Devote var inte en särskilt tillfredsställande plats att blogga på. Nu ska jag bara försöka komma igång. Se om jag lyckas få några läsare av alla 1,5 miljoner bloggar som finns här. Fantastiskt va. Fantastiskt många. Nästan så att man ger upp direkt.

Jag heter i varje fall Hanna. Inte Frans. Och jag är en kvinna.
Jag pluggar. Sista året.
Jag tycker om en väldig massa saker.
Och tycker mindre om en väldig massa mer saker.
(mer om mig framöver)

Jag ser ungefär ut lite såhär (alldeles lagom otydligt):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0