Himla bra tidsfördriv




Tio första
Första bästa kompis: Min franska skolkamrat Sandra.
Första bil: Är körkortslös.
Första kärlek: Joakim.
Första husdjur: Amanda. En långhårig orange katt som jag blev allergisk mot.
Första semester: Svårdefinerat. Första solsemestern gick iallafall till Egypten när jag var 12 år.
Första jobb: Jag har aldrig haft ett jobb jag fått betalt för. Otroligt men sant.
Första köpta skiva: Kan ha varit Nic and the familys singel Hej Hej Monica. Jag var 11 år.
Första riktiga kärlek: Jens.
Första piercing: Tog hål i läppen i november 2007. Hålet existerar fortfarande. Inte smycket.
Första konsert: Lars Winnerbäck på Öland 2004

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: En halv sockerfri Xide tidigt i söndags morse.
Senaste bilfärd: Måste varit förra veckan någon gång.
Senaste filmen du såg: Brokeback Mountain. Tror aldrig jag tröttnar på den.
Senaste ringda telefonsamtal: Emil
Senaste bubbelbadet: Oj. Hos Oliver i vintras kanske.
Senaste spelade cd: Jimi Hendrix gick varm när jag städade rummet.
Senaste kyss: Tisdag förmiddag.
Senaste gången du grät: Förra veckan någon gång.
Senaste måltiden: Fiskpinnar och potaismos med sweet chili sås

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja, Rikard
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fastnat med blicken i någons urringning: Alldeles för ofta
Fått ditt hjärta krossat: Gissa
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: Ja
Busringt till någon: Ja

Sju saker du har på dig just nu
1. Vit tröja
2. Leopardtrosor
3. Vita ankelstrumpor
4. Blå klocka
5. Röd bikiniöverdel
6. Festivalband
7. Mascara

Sex saker du gjort idag
1. Varit i skolan
2. Ätit äggmacka
3. Suttit vid slottet med Rebecca
4. Lagat middag
5. Joggat
6. Köpt cola zero två gånger

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Öl
2. Havet
3. Flygplatser
4. Räkor
5. Örsnibbar

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Mamma
2. Rebecca
3. Emil
4. Madeleine

Tre val
Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips. Alltid chips

Två saker att göra innan du dör
1. Varit minst en gång i varje världsdel
2. Skriva en bok

En sak du ångrar
Val av gymnasieskola

Kommentarer
Postat av: mandy

åhh! gillar bilden

2009-08-31 @ 08:22:25
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0