Musikcafé

Min bror går på musikskola. Ikväll hade dom musikcafé.
Det spelas och sjungs både i band och solo.
Dom är väldigt duktiga dom små liven.
Tycker absolut vissa av dom ska satsa helhjärtat på musiken.

Har även upptäckt vilken duktig gitarrist min bror är.
Någon av oss borde ju bli något stort tycker man.
Jag tippar på att det blir Fredrik.

En liten och späd grabbhalva med glasögon hade även skrivit egen
text och egen musik och knåpat ihop det till en hel låt.
Den var väldigt välskriven och genomtänkt. Och gissa vad?
Ingen har hunnit fylla 14 år ens.












Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

vad mysigt med ett musik café :D



Hoppas du haft en bra fredag! :D

2009-10-10 @ 02:20:29
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0