Skepp o'hoj

Väldigt tråkigt att jag inte uppdaterat så mycket.
Men jag har rätt mycket i skolan och pluggar mest hela tiden.
Sen glömmer jag kameran hela tiden när jag väl gör saker.
I fredags var vi till exempel i Vadstena och hälsade på nunnor
och tittade på ett gammalt hospitalmuseum.
Vadstena är en väldigt fin liten stad vid Vättern och jag ångrar att jag
inte tog med mig kameran.

Jag vill ju så gärna ha saker att skriva och berätta om.
Något intressant och roligt.
Inte att jag gick upp klockan nio för att plugga, sedan åka
till skolan 45 minuter, sedan hem och plugga igen.
Alldeles för ledsamt.

Filmtips, musiktips, mattips.. jag är alldeles tom.
Men nu kom jag på.
Kom att tänka på min gode vän i Karlskoga som är basist i ett band.
Utmärkt musiktips får jag lov att säga att jag kommer med.
Dom finns visserligen bara att lyssna till på myspace,
men gör det, för det låter faktiskt grymt:

http://www.myspace.com/abbeyorchestra






Bilderna är tagna av Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0